حسام نیوز

دسترسی سریع

براي صحبت با مدیر سایت
!کليک کنيد
قوانين نويسندگي در سایت ما
!کليک کنيد
کمک مالي و نقدي جهت بهبود سايت
!کليک کنيد
حمایت بنری از سایت
!کليک کنيد
براي پرسيدن سوالات خود با اين شماره تماس بگيريد: (----------------)
تبليغات ...

برای سفارش تبلیغات کلیک کنیدبرای سفارش تبلیغات کلیک کنید
نویسنده : المیرا | بازدید : 198

                

سازمان ملل: سخنگوی رئیس سازمان ملل گفت: آنتونیو گوترش ، دبیرکل سازمان ملل از اهدای 200000 دوز واکسن علیه COVID-19 ، که توسط هند به عنوان حافظ صلح اعلام شده ، “بسیار ممنون است”.
وزیر خارجه اس جیشانکار روز چهارشنبه در سخنرانی خود در شورای امنیت سازمان ملل در مورد COVID-19 از اهدا 200000 دوز COVID-19 به صلحبانان سازمان ملل خبر داد.

وی گفت: “با توجه به اینکه نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در چنین شرایط دشواری کار می کنند ، ما می خواهیم امروز 200000 دوز هدیه برای آنها اعلام کنیم.”

استفان دوجاریک ، سخنگوی دبیرکل گفت: “ما از این کمک مالی که امروز هیئت هندی اعلام کرد بسیار سپاسگزاریم. توزیع توسط بخش پشتیبانی سازمان ملل متحد انجام خواهد شد.”

200000 دوز اساساً به این معنی است که می توان دو دوز واکسن COVID-19 مورد نیاز را به همه نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در ماموریت ها تزریق کرد.

براساس نیروهای صلح سازمان ملل متحد ، در حال حاضر 94،484 پرسنل در 12 عملیات صلحبانی در سراسر جهان با هدایت وزارت عملیات صلح صلح مشغول خدمت هستند.

    در مجموع 121 کشور پرسنلی یکنواخت برای مأموریت های صلح سازمان ملل متحد فراهم می کنند.  هند به طور سنتی یکی از بزرگترین مشارکت کنندگان در مأموریت های تسلیحاتی بوده است.
دپارتمان پشتیبانی عملیاتی سازمان ملل (DOS) “پشتیبانی عملیاتی از کلیه نهادهای دبیرخانه سازمان ملل شامل خدمات مشاوره ای ، عملیاتی و معاملاتی را ارائه می دهد و در صورت لزوم اختیارات تفویض شده را از طرف مشتری اعمال می کند.”

DOS از کل دبیرخانه سازمان ملل متحد ، تقریباً متشکل از 100 سازمان مستقر در سراسر جهان ، پشتیبانی می کند.  در وب سایت DOS گفته شده است که رئیس آن معاون وزیر Atul Khare است و شامل سه دفتر کار در زمینه های پشتیبانی است ، از جمله منابع انسانی ، بهداشت و درمان و ایجاد ظرفیت ، مدیریت زنجیره تامین و فناوری اطلاعات و ارتباطات.

این اعلامیه از طرف هند مورد استقبال دیپلمات های سازمان ملل قرار گرفت.

نماینده دائم کانادا در سازمان ملل ، سفیر باب ری ، در توئیتر خود نوشت: “این یک پیام مهم و سخاوتمندانه از طرف دولت هند در مورد واکسیناسیون 95000 حافظ صلح سازمان ملل است.”

نماینده دائمی رواندا در سازمان ملل ، سفیر والنتین روگوابیزا ، در توئیتر خود گفت: “ژست هند و اعلام هدیه واکسن به صلحبانان سازمان ملل بسیار قابل تقدیر است. واکسیناسیون # صلحبانان سازمان ملل ، که جان خود را برای محافظت از غیرنظامیان در درجه اول قرار می دهند و بالاترین توافقنامه صلح است. عامل امنیتی در زمینه همه گیر جهانی COVID-19. ”

جایشانکار به شورای گفت که هند در صف مقدم جنگ جهانی علیه بیماری همه گیر COVID-19 است.

پیش از این ، هند داروهای مهم ، کیت های تشخیصی ، ونتیلاتور و تجهیزات محافظت شخصی را به بیش از 150 کشور جهان ارائه داده بود که حدود 80 کشور آنها از طریق کمک های مالی است.  وی گفت ، هند ، داروخانه جهان ، برای مقابله با چالش جهانی قدم به جلو می گذارد.

واکسن Covishield نسخه ای از واکسن AstraZeneca / Oxford است که توسط م Instituteسسه سرم هند تولید شده است.  کوواکسین یک واکسن محلی است که از شرکت دارویی Bharat Biotech تولید شده است.

جایشانکار گفت که این دو واکسن قبلاً مجوز اضطراری دریافت کرده اند و حدود 30 متقاضی در مراحل مختلف توسعه هستند.

در یکی از بزرگترین کمپین های واکسیناسیون تاکنون ، هند طی شش ماه آینده حدود 300 میلیون نفر از کارکنان خط مقدم و بهداشت ، بزرگسالان و افراد آسیب پذیر را واکسینه خواهد کرد.  وی گفت ، برنامه واکسیناسیون هند که از یک ماه پیش آغاز شده است ، تقریباً 7 میلیون نفر واکسینه شده اند.

تحت ابتکار واکسن ماتری ، که به دوستی واکسن تبدیل می شود ، هند واکسن هایی را به دنیا ارائه می دهد.  در حالی که هند منبع مهمی برای تأسیسات COVAX است ، این کشور واکسنها را مستقیماً برای دوستان و شرکای خود ارسال می کند.

“با شروع همسایگان نزدیک ، 25 کشور در سراسر جهان قبلا واکسن ساخت هند دریافت کرده اند. در روزهای آینده 49 کشور دیگر از اروپا ، آمریکای لاتین و کارائیب گرفته تا آفریقا ، آسیای جنوب شرقی و جزایر اقیانوس آرام تحویل داده می شوند. ، “جایشانکار گفت.

به دنبال این اعلامیه ، نماینده دائمی هند در سفیر سازمان ملل ، تی اس تیرومورتی در توئیتی نوشت: “از مدافعان محافظت کنید! وزیر خارجهDrSJaishankar از اهدای 200000 دوز واکسن به صلحبانان سازمان ملل در # برجام خبر داد. هند بلافاصله به درخواست دبیرکل در موردUNantonioguterres پاسخ می دهد. ”

ناگاراج نایدو ، معاون نماینده دائمی هند در سفیر سازمان ملل در توئیتر خود نوشت: “وزیر امور خارجهDrSJaishankar در همبستگی باUNPeacekeeping هدیه 200000 دوز واکسن # COVID19 هند را به همه صلحبانانUN اعلام کرد.”




               
           


برچسب‌ها :

پنجشنبه 30 بهمن 1399 - 20:17
نویسنده : المیرا | بازدید : 189

                


با تقریباً یک سوم ظرفیت تولید مقوا ، دومین تولید کننده بزرگ کاغذ بسته بندی پس از ITC است.

خلاصه داستان
به گفته کارشناسان صنعت ، در نتیجه Covid-19 به دلیل مشکلات بهداشتی ، رشد دارویی ، غذایی و FMCG و خرید آنلاین تقاضای زیادی در سراسر جهان وجود دارد.



گروه اطلاعاتی ET: پس از ضعف سال 2020 ، شرکت های کاغذی ممکن است در سه ماهه آینده شاهد رشد سود چشمگیر باشند ، در طی سه ماه قیمت کاغذ به 60 درصد افزایش یابد.  ناشی از مسائل بهداشتی ، رشد داروها ، مواد غذایی و FMCG و خرید آنلاین با مرکز و چندین کشور استفاده از بسته بندی پلاستیکی و شرکت های FMCG ممنوع است




توسط
و دفتر
18 فوریه 2021 07:41 ب.ظ.


مقاله هدیه
اندازه فونت

Abcکم اهمیت
Abcمتوسط
Abcعالی


صرفه جویی
اظهار نظر









برای خواندن مقاله کامل وارد سیستم شوید
شما این داستان اساسی را به عنوان یک هدیه رایگان در اختیار دارید




سالانه
(49٪ صرفه جویی کنید)

99 2499
دوره آزمایشی 15 روزه
                                                        +شامل عضویت در DocuBay و TimesPrime به ترتیب 99 1499 و 99 999 Res.



2 ساله
(صرفه جویی در 63٪)

3599 ین
دوره آزمایشی 15 روزه
                                                        +شامل عضویت در DocuBay و TimesPrime به ترتیب 99 1499 و 99 999 Res.




اکنون مشترک شوید
قبلاً عضو شده اید؟ اکنون وارد شوید



چرا ؟



شفاف بصیرت غنی است، داستان های عمیق در بیش از 20 بخش




دسترسی به داستانهای اختصاصی اقتصادی Times ، نظر تحریریه و کارشناسی



تجربه ناب باحداقل تبلیغات


نظر بدهید و درگیر شوید با جامعه ET Prime


دعوتنامه های اختصاصی برای رویدادهای مجازی با رهبران صنعت


تیم مورد اعتماد از روزنامه نگاران و تحلیل گران چه کسی می تواند سیگنال را از نویز فیلتر کند








               
           


برچسب‌ها :

پنجشنبه 30 بهمن 1399 - 15:18
نویسنده : المیرا | بازدید : 197

 

                

 

دهلی نو: رهبر کنگره راهول گاندی روز چهارشنبه مرکز را به “بی احتیاطی بسیار” و اعتماد به نفس بیش از حد در مورد ویروس کرونا متهم کرد و گفت که همه گیری تمام نشده است.

این اظهارات پس از کشف انواع آفریقای جنوبی و برزیلی از عامل بیماری زا در هند صورت گرفت.

 

گاندی در توئیتی نوشت: “GOI نسبت به Covid-19 بسیار بی دقت و بیش از حد اعتماد به نفس دارد. هنوز تمام نشده است.”

 

وزارت بهداشت روز سه شنبه اعلام کرد ، برای اولین بار در هند ، چهار نفر با نوع SARS-CoV-2 آفریقای جنوبی و یک نفر با آزمایش مثبت برای نوع برزیل در این کشور پیدا شدند.

 

بالارام بهارگاوا ، مدیر کل ICMR گفت ، در هند ، سویه آفریقای جنوبی در چهار بازگشت کننده یافت شد ، یکی از آنگولا ، دیگری از تانزانیا و دیگری از آفریقای جنوبی.

 

وزارتخانه گفت ، با 11،610 مورد جدید ، کل COVID-19 هند روز چهارشنبه به 1.09،37،320 افزایش یافت ، در حالی که تعداد افراد بهبود یافته به 1.06،44،858 افزایش یافت.

 

به گفته این وزارت ، مرگ و میر در این کشور به 1.55.913 نفر افزایش یافته است و 100 مورد دیگر در 24 ساعت گزارش شده است.

 

 

 

               

           


برچسب‌ها :

پنجشنبه 30 بهمن 1399 - 10:17
قدرت گرفته از نیلوبلاگ